Sprekers

Topsprekers op het programma!

Op deze pagina komen binnenkort alle sprekers te staan die een bijdrage leveren aan het verenigingscongres op 7 oktober. Je zal versteld staan van de aansprekende namen die we hebben weten vast te leggen!

Onderstaande sprekers zijn inmiddels definief bevestigd.

Donatello Piras
Donatello Piras zal de dag in goede banen leiden als dagvoorzitter. Hij heeft jarenlange ervaring als oa.. presentator bij BNR nieuwsradio, dagvoorzitter en podcastmaker.

Alexander Klöpping
Alexander Klöpping (1987) werd bekend bij het grote publiek in De Wereld Draait Door als vaste gast over technologienieuws. Zijn eerste baan was krantenjongen. Tien jaar later was hij dat nog steeds, maar trok zijn startup Blendle investeerders als The New York Times aan om de wereld van kranten en tijdschriften op z’n kop te zetten. Hij is oprichter van de Universiteit van Nederland waar hoogleraren gratis hoorcollege geven via podcasts en YouTube. Op dit moment presenteert hij wekelijks de populaire podcast POM, over media, ondernemerschap en technologie.

Joyce de Ruiter
Spreker Joyce de Ruiter combineert haar aangrijpende levensverhaal met diverse trends en wetenschappelijke theorieën.

Albert Postma
Dr. Albert Postma (1962) is hoogleraar toegepaste wetenschappen in strategic foreseight en scenarioplanning aan NHL Stenden University, European Tourism Futures Institute (www.etfi.eu). Hij heeft een achtergrond in sociale geografie en deed zijn BSc, MSc en PhD aan de Rijksuniversiteit Groningen, faculteit Ruimtelijke Wetenschappen.

Kiki Calis
Algemeen Directeur at The Freelance Qommunity