cbw-mitex kan ondernemers beter bedienen door stb crm ledensysteem

Met het integrale CRM Ledensysteem van STB kan CBW-MITEX alle informatie over en communicatie met hun 17.000 leden opslaan, delen en combineren zonder concessies te doen aan snelheid, toegankelijkheid en gebruikersvriendelijkheid. Het STB systeem combineert optimaal CRM functionaliteiten met overkoepelende databaseoplossingen voor onder andere ledenbeheer, projectbeheer en evenementenbeheer. Hierdoor kan CBW-MITEX professioneler en gerichter producten en diensten aanbieden aan haar leden.

“Het STB CRM Ledensysteem is volledig toegesneden op de processen, producten en diensten van onze brancheorganisatie,”aldus Udo Delfgou, Manager Financiën en ICT van CBW-MITEX. “Onze 80 medewerkers hebben snel en eenvoudig toegang tot alle klantinformatie. Met één druk op de knop zien we welke producten en diensten een ondernemer al afneemt en waarmee wij hem of haar nog van dienst kunnen zijn. Het vergroot onze herkenbaarheid en professionaliteit bij de leden.”

Het systeem kan met CBW-MITEX meegroeien en eenvoudig uitgebreid worden om aan onze toekomstige doelstellingen en behoeften te voldoen. In de nabije toekomst kunnen leden zich direct via internet inschrijven voor workshops en onderzoeksrapporten van het net downloaden. Ook onze processen kunnen we met het systeem beter beheersbaar maken. Niet onbelangrijk met meer dan 7000 leden en 17.000 winkels in onze portefeuille,” besluit Delfgou.