kvnr: verbetering communicatie door nieuwe site
De Koninklijke Vereniging Nederlandse Reders (KVNR) heeft haar vernieuwde website gelanceerd. KNVR is de brancheorganisatie voor de in Nederland gevestigde rederijen en telt 19 bureaumedewerkers. Zij hebben meer dan 200 leden, wat neerkomt op 95% van de bedrijfstak.

Samen met de consultants van CCI IT GROEP zorgt de KVNR met de nieuwe site voor een meer actievere communicatie met de doelgroepen. De vormgeving en navigatie van de site is daarvoor grondig vernieuwd. Er is gekozen voor een menustructuur met verschillende rubrieken waardoor de informatie beter gepresenteerd, toegankelijk en vindbaar is.

Naast het CMS onderdeel voor de website is tevens een volledig geïntegreerde back-office geleverd met CRM software, Document management, bijeenkomsten-module, commissies, werkgroepfuncties.

In de volgende fase wordt een ledennet voor de reders gerealiseerd. Dit alles gebeurt binnen het CCI softwarepakket voor professionele ledenorganisaties.

Bron: CCI IT Groep