site en ledennet nove live
De NOVE (Nederlandse Organisatie voor de Energiebranche) heeft deze zomer haar nieuwe site en ledennet gelanceerd met de inzet van CCI software voor professionele ledenorganisaties.

Samen met CCI IT GROEP heeft de NOVE de site niet alleen qua vormgeving aangepakt, maar met name op het vlak van content en functionaliteit is een grote slag geslagen. De brancheorganisatie gaat de site veel actiever inzetten voor de algemene communicatie en de communicatie richting de leden. Het openbare gedeelte van de site gaat aan beide doelgroepen beter geactualiseerde - en meer - achtergrondinformatie bieden, alsmede meer actualiteiten. Voor de leden gebeurt datzelfde daarnaast voor de ‘interne communicatie’ via het besloten extranet-gedeelte.

De software maakt het voor de leden mogelijk om zelf content toe te kunnen voegen en discussies te voeren. Hierdoor wordt het ledennet een echt platform voor dialoog met elkaar en met de vereniging. Zie: www.nove.nl

Bron: CCI IT GROEP