website voor scheidsrechters gelanceerd
Erica Terpstra, voorzitter van NOC * NSF, en Jan Snijders, directeur scheidsrechter van de Internationale Judo Federatie (IJF) hebben op 26 augustus in Ahoy Rotterdam het startschot gegeven voor de websites www.scheids.nl en www.scheidsrechterworden.nl.

Beide sites zijn gerealiseerd binnen het overkoepelende NOC * NSF website-platform. Naast de technische realisatie door CCI IT GROEP heeft deze strategische ICT-partner Samen met NOC * NSF diverse doelgroep-, structuur-en inhoudsessies Gehouden om de sites zo optimaal mogelijk inhoudelijk op de doelgroep af te stemmen.

Scheids.nl Richt Zich Op alle scheidsrechters, juryleden en andere arbitrerende ambtenaren in alle takken van sport in Nederland. De website wil deze omvangrijke doelgroep inspireren, motiveren en Informeren.

De website www.scheids.nl is een initiatief van het Masterplan Arbitrage, een programma van NOC * NSF in samenwerking met Zestien sportbonden. Het Masterplan Arbitrage zet Zich in voor een uitbreiding en het behoud van Het huidige scheidsrechterskorps en een Verbetering van het klimaat op de sportvelden, het imago van scheidsrechters en de kwaliteit van het arbitrerend kader.

Bron: CCI IT GROEP