pdma-nl haalt grote europese innovatieconferentie naar amsterdam
De congresorganisatie Institute of International Research (IIR) heeft de 4th Annual Front End of Innovation Conference van de Product Development and Management Association (PDMA) toegekend aan Amsterdam. Het congres gaat plaatsvinden van 8 t/m 10 februari 2010 in Hilton Amsterdam, en is een belangrijke verzamelplaats voor professionals uit heel Europa die zich bezig houden met productinnovatie.

Dat onze hoofdstad verkozen is boven concurrerende Europese steden is mede te danken aan een goede samenwerking tussen de Product Development & Management Association – Netherlands (PDMA-NL), Amsterdam Toerisme & Congres Bureau (ATCB) en Hilton Amsterdam.

PDMA-NL is een vereniging voor professionals op het gebied van productontwikkeling en management in Nederland. PDMA-NL is geaffilieerd met de wereldwijde PDMA organisatie en deelt kennis en ervaring over innovatieprocessen en/of productontwikkeling.

Bron: PDMA