rotterdam marketing genomineerd voor beste congresbureau
Door de lezers van het Britse Meetings & Incentive Travel Magazine is Rotterdam Marketing gekozen tot één van de vijf beste congresbureaus overzee. Samen met de bureaus in Barcelona, Wenen, Hong Kong en Monaco is Rotterdam Marketing genomineerd voor de Meetings & Incentive Travel Industry Award in de categorie ‘Best Overseas Convention Bureau’. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens een galadiner presentatie op maandag 28 februari aanstaande in het Park Plaza Westminster Bridge in Londen.

“Rotterdam Marketing zet zich met kosteloos en onafhankelijk advies in om congressen en events naar Rotterdam te halen en ze de gewenste kwaliteit te geven. Service en gastvrijheid staan bij ons voorop. Met hospitality- en servicemodules als de HotelService Rotterdam en een stimuleringspakket bieden we organisaties een extra steuntje in de rug om hun congres in Rotterdam te organiseren. Het is fantastisch dat onze dienstverlening opvalt bij de lezers van Meetings & Incentive Travel Magazine en dat we in één lijn worden gezet met congressteden bij uitstek als Barcelona, Wenen, Hong Kong en Monaco”, aldus Ton Wesselink directeur Rotterdam Marketing.