crm partners gaat internationaal
Deze week starten de activiteiten van CRM Partners AG, de Duitse dochteronderneming van het Nederlandse CRM Partners. In de zes jaar van haar bestaan is CRM Partners in Nederland uitgegroeid tot marktleider op het gebied van Microsoft Dynamics CRM en rekent ze inmiddels verschillende internationaal opererende ondernemingen tot haar klantenkring. Door de komst van klanten met activiteiten in Duitsland acht CRM Partners de tijd rijp om de scope te verbreden en ook de Duitse markt te betreden.

Emiel Putman, managing partner CRM Partners: "We weten dat de Duitse markt voor CRM eraan toe is om op een hoger plan gebracht te worden. In Nederland hebben we bewezen dat we met onze kennis en oplossingen een wezenlijke bijdrage leveren aan de bedrijfsprocessen van onze klanten. Met de ideeën en producten die we hier hebben ontwikkeld voor bijvoorbeeld ledenorganisaties, professional services en de verschillende branches zullen we ook in Duitsland succes voor onze klanten kunnen boeken. Onze ambities voor het Duitse CRM Partners zijn zeker zo groot als voor Nederland.”