branchevereniging cvah kiest weer voor verhoogde oplage
Vorig jaar november gaf opdrachtgever CVAH, de branchevereniging voor de ambulante handel, het vakblad De Koopman uit met een extreem verhoogde oplage. Deze editie bereikte niet alleen de 8.000 leden van de CVAH, maar alle 20.000 markthandelaren die Nederland telt.

Jeroen Kiepe, bladmanager voor vakblad de Koopman vertelt: 'De meeste leden van de CVAH zijn markthandelaren die op weekmarkten staan, dit was ook de doelgroep waar de CVAH zich van origine op richt. Tegenwoordig is de brancheorganisatie actief voor alle markthandelaren in Nederland. Denk hierbij ook aan de markthandelaren op jaarmarkten, zoals bijvoorbeeld braderieën en kerstmarkten. Het doel van deze hoge oplage in november 2010 was dus om onder deze doelgroep meer leden te werven. En dat is gelukt! De actie liep zo goed dat we hem dit voorjaar gaan herhalen!'

Ja, licht Jeroen toe: 'Ook voor adverteerders biedt deze verhoogde oplage volop kansen, want zij kunnen voor hetzelfde tarief hun bereik meer dan verdubbelen. Dit was vorig jaar ook een groot succes, want in deze editie werden veel extra advertentiepagina's verkocht. Een win-win situatie dus!'

Bron: PSH nieuwsbrief