kwaliteit congres- & vergadercentrum domus medica van topniveau!
Het Congres- & Vergadercentrum Domus Medica is onlangs door de inspectie van de congres- en vergaderclassificatie benoemd tot 5-hamer congresaccommodatie. Daarmee voldoet het Domus Medica, naast een buitengewoon luxueuze uitstraling, aan de strengste technische vereisten voor vergaderen en biedt het overige faciliteiten aan, zoals dienstverlening, audiovisuele middelen, op zeer hoog niveau.

De congres- en vergaderclassificatie is een classificatiesysteem uitgevoerd door de brancheorganisatie CLC. Doelstellingen zijn het verhogen van de kwaliteit van de congres- en vergaderbranche, het onderscheiden van congresbedrijven die zich kwalitatief hebben bewezen en de bevordering van de transparantie voor de klant. Een inspecteur bezoekt de accommodaties en beoordeelt ze onder meer op capaciteit, bereikbaarheid, uitstraling, zalen, business faciliteiten en service. Elke accommodatie wordt geclassificeerd met 1 tot en met 5 vergaderhamers.

Het Congres- en Vergadercentrum Domus Medica scoorde 171 van de 180 te behalen punten en werd daarmee geclassificeerd tot 5-hamer congresaccommodatie. Voorzitter Jos Becker Hoff en directeur Peter Niesink van het Congres- & Vergadercentrum Domus Medica zijn zeer verheugd met deze classificatie. Peter Niesink: "Een fantastisch resultaat en een belangrijke erkenning waarmee we ons kunnen meten aan andere bekende 5-hamer congresaccommodaties als de Amsterdam RAI en het Kurhaus Hotel. Wij hopen natuurlijk dat boekers deze classificatie gaan meenemen in hun keuze voor onze congresaccommodatie."