vvaa besteedt advertentieverkoop verenigingsmagazine uit aan psh media sales
Sinds kort verzorgt PSH Media Sales de advertentieverkoop voor het verenigingsmagazine Arts & Auto van VvAA. VvAA is een ledenorganisatie van en voor professionals in de gezondheidszorg. Ruim 100.000 medici, paramedici en studenten voor die beroepen zijn lid van VvAA.

VvAA leden ontvangen Arts & Auto maandelijks op basis van hun lidmaatschap. Het magazine verschijnt in een oplage van 99.242 gedrukte exemplaren (HOI kwartaal 2/10 t/m kwartaal 1/11). Via het verenigingsmagazine en de website worden leden geïnformeerd over specifieke informatie van de vereniging, brede ontwikkelingen op medisch terrein en thema's die specifiek van belang zijn voor professionals in de gezondheidszorg. Daarnaast bericht Arts & Auto ook over lifestyle-onderwerpen.

Maaike Wijnen, directeur van VvAA, heeft gekozen op basis van de vele jaren ervaring van PSH Media Sales met de acquisitie voor verenigingsbladen en haar pro-actieve marktbewerking.

Bron: PSH