dröge & van drimmelen neemt pauw sanders zeilstra over
Adviesbureau Dröge & van Drimmelen neemt het gerenommeerde bureau Pauw Sanders Zeilstra over. Door de overname versterkt Dröge & van Drimmelen haar activiteiten in de markt van public affairs en corporate communication. Het bureau telt in de nieuwe samenstelling 28 medewerkers.

Pauw Sanders Zeilstra ontstond in 2001 uit een samenwerking tussen het public affairs bureau van de Haagse public affairs adviseur Ben Pauw en het communicatieadviesbureau Sanders & Zeilstra. Door de overname wordt Dröge & van Drimmelen tevens eigenaar van het Rotterdamse tekstbureau De Nieuwe Lijn en van wervings- en selectiebureau Compositie.

Algemeen directeur Frans van Drimmelen vindt het bijzonder dat zijn adviesbureau continuïteit mag geven aan de public affairs praktijk van de in maart dit jaar overleden Ben Pauw. “Zijn gedachtegoed past bij ons bureau en de manier waarop wij werken. Ik heb veel van hem geleerd en zal die ervaringen altijd bij me dragen. De bureaus passen heel goed bij elkaar in opdrachtgevers, aanpak en medewerkers.” Frans van Drimmelen zal de algemene directie van het bureau blijven vervullen.

Dröge & van Drimmelen adviseert sinds 1999 ondernemingen en overheidsorganisaties over hun politieke belangenbehartiging, het formuleren van hun maatschappelijke communicatiestrategieën en de implementatie daarvan.