nvia besteedt secretariaat uit aan oostdam & partners

Het secretariaat van de NVIA, de Nederlandse Vereniging van Inkomensadviseurs, ligt per 1 februari 2017 in handen van bureau Oostdam & Partners uit Nijmegen. Het betreft de secretariële werkzaamheden van zowel de Stichting Certificering NVIA als van de vereniging.

Bestuurslid Leon van Maaren over de uitbesteding: “NVIA was tot op heden een vereniging van hardwerkende vrijwilligers. Met die inspanningen zijn we erin geslaagd om in relatief korte tijd een uitstekende uitgangspositie te verwerven op de dynamische markt van inkomensadvies. Om door te groeien naar een volgende fase (groei aantal leden, aanscherpen beroepsprofiel, vaststellen beroepskwalificaties, dé gesprekspartner zijn van relevante stakeholders) vindt het bestuur van de NVIA dat de organisatie verder moet  professionaliseren. Het bestuur is ervan overtuigd dat Oostdam & Partners bij uitstek de partner is om NVIA hierin te ondersteunen. Zij beschikken over alle benodigde competenties op het gebied van secretariële ondersteuning, communicatie, eventmanagement en compliance. En ook belangrijk: ze ‘snappen’ de markt.”

Bron: Oostdam & Partners