lvv kiest voor whitelabel pr
De Landelijke Vereniging van Vertrouwenspersonen (LVV) heeft Whitelabel PR verkozen als haar PR-bureau.  De LVV is een beroepsvereniging van vertrouwenspersonen ongewenste omgangsvormen, integriteit en/of combinaties daarvan. Het werk staat meer dan ooit in de belangstelling en vervult een belangrijke maatschappelijke behoefte. Dat vraagt van de LVV dat zij een stevige gesprekspartner is voor overheid, werkgevers- en werknemersorganisaties, politiek en media en natuurlijk met haar mediarelaties. Whitelabel PR ondersteunt daarbij.
 
Leo ten Brink, voorzitter van de LVV: "De samenwerking met Whitelabel PR is een van de volgende stappen voor ons om de vertrouwenspersoon op de kaart te zetten. Doel van de samenwerking is om meer bekendheid en erkenning van ons vakgebied en de taak/functie van de vertrouwenspersoon te krijgen. Juist in deze tijd is een onafhankelijk klankbord nodig. Iemand die bij ervaren ongewenste omgangsvormen en integriteitskwesties een luisterend oor heeft, meedenkt over de eventueel te nemen vervolgstappen, zo nodig verwijst en adviseert, zonder te (ver)oordelen. Als bestuur hebben we die weg al een tijd geleden ingeslagen en dat werpt zijn vruchten af. Maar nu is het zaak om een volgende stap te zetten en daar kan Whitelabel bij helpen. Door te signaleren waar iets gebeurt, door kritische vragen te stellen, ons uit te dagen, maar ook door pragmatisch aan de slag te gaan als er snel iets moet gebeuren."