eigen magazine speelt belangrijke rol bij ledenbinding

Net als voor vele andere brancheverenigingen is ledenbinding een belangrijk thema voor de ANKO. Het goed gelezen eigen magazine speelt daarbij een belangrijke rol binnen de communicatiemix. Hoewel alles en iedereen digitaliseert wees onderzoek uit dat de ANKO-achterban print zeer waardeert. ANKO Kapperszaken, zoals het magazine heet, is van grote toegevoegde waarde. Samen met Elma Media wil ANKO het blad naar een hoger niveau brengen.

Communicatiemanager Gonny Eussen: ” Enerzijds willen we onze leden inspireren en informeren op het gebied van ondernemerschap, maar nog belangrijker is dat we onze kappers laten voelen dat we naast ze staan. Ondernemende kappers zijn vaak in de eerste plaats gepassioneerde ambachtsmensen die trots zijn op hun vak. Dat wij die trots met ze delen willen we ze echt laten voelen. In Elma Media hebben we een partner gevonden die dat heel goed begrijpt. Sterker nog; samen hebben we al allerlei ideeën hoe we dit de komende tijd handen en voeten gaan geven. ”

Bron: Elma