atriumgroep breidt dienstverlening uit met business intelligence

Atrium Groep gaat haar ondersteuning en dienstverlening voor de bij haar aan aangesloten verenigingen en stichtingen verder uitbreiden. Focus ligt telkens bij het versterken van de organisaties en hun aangesloten bedrijven. Voor de bedrijven wordt het hebben of verkrijgen van  direct toepasbare informatie in het huidige marktperspectief steeds belangrijker. Vanuit deze strategie is besloten om te starten met Business Intelligence. Deze dienstverlening geeft verenigingen en stichtingen en hun aangesloten bedrijven meer inzicht in hun markt en de actuele trends en informatie over bedrijfsvoering, waarop de aangesloten leden kunnen anticiperen. De dienstverlening omvat het volledig scala van datacollectie tot en met het beschikbaar stellen van rapportages en dashboards. Door deze competentie vanuit het perspectief van verenigingen in te zetten en in samenwerking met de verenigingen te optimaliseren, kan breder inzicht gegenereerd worden dan in individuele ondernemingen.

Atrium Groep heeft voor deze specifieke functie Jo Jansen (49 jaar) in dienst genomen als  Business Intelligence Expert. Jo heeft ruim vijfentwintig jaar ervaring in database marketing, CRM en analytics. Naast technische competenties beschikt hij over ruime management ervaring in diverse branches, zodat hij de vertaalslag van data naar concrete toepassing op verschillende gebieden goed kan maken.

Bron: Atrium Groep