steven van belleghem after tomorrow

Op donderdag 30 november presenteert bestsellerauteur Steven van Belleghem zijn nieuwe boek: Customers the Day after Tomorrow. Van Belleghem is een digi-expert met een obsessie voor klantgerichtheid. Hierover schreef hij een aantal boeken, waaronder de bestsellers ‘The Conversation Manager’ en ‘The Conversation Company’. In zijn nieuwste boek beschrijft hij de derde fase van digitalisering en hoe deze verschuiving de klantrelatie radicaal verandert. De officiële boeklancering wordt georganiseerd en gehost door CRM Partners in Barneveld. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor de middagsessie van 15.30 tot 18.00 uur of de avondsessie van 19.30 tot 22.00 uur.

Een jarenlange (klant)relatie
CRM Partners en Van Belleghem werken al enkele jaren intensief samen op het gebied van klantbeleving. Van Belleghem was jarenlang onderdeel van de Customer Engagement Board van CRM Partners. Daarnaast richten beiden zich op klantenliefde en extreme klantgerichtheid en zijn zij van mening dat het vinden van de ideale balans tussen digitaal en persoonlijk contact daarvoor noodzakelijk is. Tijdens de boeklancering geeft Van Belleghem zijn allereerste keynote, waarin hij organisaties tips geeft om de omslag te maken naar een ‘AI-first’-mindset in hun relatie met klanten. Daarnaast neemt hij de aanwezigen mee op reis aan de hand van vele voorbeelden van extreme klantgerichtheid, om vervolgens samen de klantrelatie van de toekomst vorm te geven. Tijdens de afsluitende borrel kunnen deelnemers nader kennismaken met de bestsellerauteur en hun boek laten signeren.

Locatie
De boeklancering vindt plaats op de Baron van Nagellstraat 136, 3771 LL te Barneveld. Er zullen twee sessies plaatsvinden, de eerste van 15.30 tot 18.00 uur en de tweede van 19.30 tot 22.00 uur. Het event is kosteloos bij te wonen, inschrijven kan door hier te klikken. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Meer informatie

Marcommit
Lotte Monster
035-5822730
crmpartners@marcommit.nl