Procurios (Un)conference
23-01-2019 Partner

Met veel plezier kondigen wij de Procurios (Un)conference - Community Edition aan. Dit event zal plaatsvinden op vrijdag 8 maart bij DeFabrique in Utrecht. Je bent uiteraard van harte uitgenodigd!

Op 8 maart draait het om alles wat met het verenigen van mensen te maken heeft. Samenwerken, samen creëren en samen tot oplossingen komen, hoe doe je dat? En waar begin je mee? Niemand minder dan Richard van Kray start de middagsessie door met humor en vanuit zijn expertise te vertellen hoe je waardevolle, authentieke contacten legt en ondertussen loyaal blijft aan jezelf: de eerste stap om mensen samen te brengen! Daarnaast is er een sessie om er achter te komen of een online community eigenlijk wel iets is voor jouw vereniging. Een complexe vraag die je met behulp van onze - inmiddels wereldbekende -  developer Pim Elshoff leert omzetten naar doelgerichte acties! En altijd al benieuwd wat de concrete eerste stappen zijn richting een online community? Volg dan de sessie van marketeer Joan!

Na je bezoek aan de Procurios (Un)conference - Community Edition weet je precies waar je moet beginnen om jouw leden te verenigen binnen een online of offline community!

Lees hier meer over het programma en meld je aan op: