nvta maakt professionaliseringsslag met cantrijn

Vanaf het nieuwe jaar verzorgt Cantrijn de financiële administratie voor de Nederlandse Vereniging voor Transactionele Analyse (NVTA).

Een mooie eerste stap in de verdere professionalisering die de vereniging wil gaan doormaken. Onlangs werd officieel het contract ondertekend door voorzitter Steven Cornelissen en vice-voorzitter Marieke van den Berg. “Tot op heden verzorgden wij als bestuurders zelf alle voorkomende operationele verenigingstaken. Echter zijn het taken die je erbij doet en gezien de professionaliseringsslag die we willen gaan maken, was het zoeken naar een ondersteuningsbureau een logische stap. Bij Cantrijn hebben we de juiste match gevonden. In eerste instantie gaan we samen aan de slag met de financiële administratie”, aldus de voorzitter.

Cantrijn is een full-service bureau dat verenigingen en samenwerkingsverbanden ondersteunt op het gebied van o.a. beleid, bestuur, secretariaat, administratie en communicatie. Het bureau heeft het hoofdkantoor in Gorinchem en daarnaast een dependance in de Domus Medica in Utrecht, het hart van de medische verenigingswereld. Meer informatie www.cantrijn.nl