clc-vecta masterclass voor congres- en eventmanagers

Op 10 december a.s. organiseert CLC-VECTA voor het eerst een ‘invitation only’ bijeenkomst met een inhoudelijk programma specifiek voor congres- en eventmanagers die werkzaam zijn bij beroeps- en brancheverenigingen, non-profit organisaties en farmaceutische bedrijven. Om een sterk inhoudelijk programma samen te stellen is voor deze bijeenkomst een ‘organizing committee’ samengesteld bestaande uit:

• Tineke Hoogland, Eventmanager Transport & Logistiek Nederland
  • Annelies De Hartog, Convention Manager KNGF
  • Pepijn Klerkx, projectdirector Congress Care
  • Vivi de Regt, bestuurslid CLC-VECTA

Het programma

Tijdens deze middag (13.00 tot 17.00 uur) wordt ingegaan op verschillende relevante onderwerpen voor congresmanagers:

• Veranderingen van sponsoring tijdens congressen door de (farmaceutische) industrie, belicht vanuit diverse partijen (beroepsverenigingen, CGR en Roche).
    Aan de hand van het toelichten van de regels rondom sponsoring, praktische cases en inspirerende nieuwe business modellen krijgt de deelnemer een mooi inzicht over sponsoring anno 2019.
  • Espresso meetings met experts over praktische zaken zoals “het perfecte draaiboek”, “meten is weten” en “mogelijkheden registratiesystemen”.
    De kennis uit de espressomeetings kunnen deelnemers direct implementeren in hun dagelijkse werk.

Deelname is kosteloos maar een uitnodiging is enkel aan te vragen door congres- en eventmanagers werkzaam bij beroeps- en branchevereniging.

Gastheer voor deze bijeenkomst is 1931 Congrescentrum in ’s-Hertogenbosch.

Wil je deelnemen? Mail dan je gegevens naar nicky@clcvecta.nl, binnen enkele dagen bevestigen we, indien van toepassing, je deelname.