mulder directeur beleid bij vno-ncw en mkb-nederland

Rob Mulder is met ingang van 1 mei benoemd tot nieuwe directeur Beleid bij VNO-NCW en MKB-Nederland. Guusje Dolsma, die tijdelijk de functie waarnam, wordt plaatsvervangend directeur Beleid en tevens teammanager Sociale Zaken.

Oog voor maatschappelijke omgeving

Cees Oudshoorn, algemeen directeur: ‘Wij zijn erg verheugd Rob te mogen verwelkomen als onze nieuwe collega. Zowel in de belangenbehartiging bij Vereniging Eigen Huis als in eerdere functies hebben wij hem leren kennen als creatief, met veel economische kennis en altijd met oog voor de maatschappelijke omgeving. Wij wensen Rob en Guusje alle succes in hun nieuwe rol.’

WRR, SER en Eigen Huis

Rob Mulder is nu nog directeur Kennis & Belangenbehartiging bij Vereniging Eigen Huis. Hiervoor was hij onder meer plaatsvervangend directeur bij de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR) en werkzaam als Raadsadviseur van de minister-president en bij de SER en de ministeries van Economische Zaken en Buitenlandse Zaken.