hermanns voorzitter rdv

Rick Hermanns is met ingang van januari de nieuwe voorzitter van de Renault Dealer Vereniging (RDV). Hij volgt Piet de Roos op. De dealervereniging kiest daarmee opnieuw voor een onafhankelijke voorzitter.

Hermanns was tot eind vorig jaar managing director van Peugeot Nederland. Daarna startte hij zijn eigen adviesbureau.

De Roos neemt na 9 jaar als voorzitter afscheid van de RDV. "De RDV is Piet de Roos veel dank verschuldigd voor de wijze waarop hij met veel toewijding, kennis en kunde heeft gefunctioneerd binnen de RDV en in de samenwerking met Renault Nederland en RCI", schrijft de dealervereniging. De Roos is nog wel voorzitter van de Nissan Dealervereniging.

Rick Hermanns: “Het is een bijzondere tijd om in te starten en kijk erg uit naar de samenwerking met de dealers en Renault Nederland om gezamenlijk de uitdagingen aan te gaan die voor ons liggen. De ontwikkelingen gaan nu snel en het is van belang om daar een stevig fundament voor neer te zetten om toekomst bestendig te zijn en aan te sluiten bij de behoeften van de markt.”