leden vfi-diensten kiezen rlc als leverancier van het jaar
VFI-Diensten (voormalig stichting Charitas) is onderdeel van de Vereniging van Fondsenwervende Instellingen. De VFI heeft 119 goede doelen als lid, allen met het CBF-keurmerk. Eén van de doelstellingen van VFI-Diensten is het faciliteren van de gezamenlijke inkoop. Ieder jaar wordt tijdens deze dag de leverancier van het jaar gekozen.

Monique van Bijsterveld, directeur van VFI-Diensten: “We hebben alle leden gevraagd welke leverancier de meeste meerwaarde heeft voor de branche. Als beste leverancier waren genomineerd: DHL Global Mail, Van Helden reclame-artikelen en RLC, leverancier van onder meer Charibase. Vanwege de grote toegevoegde waarde voor goede doelen is RLC gekozen.”

“Wij zijn ontzettend blij met deze prijs, die we eigenlijk van onze klanten krijgen. Al meer dan twee jaar profiteert een groot aantal leden van de VFI van interessante kortingen op onze standaardtarieven. Op haar beurt vormt VFI-Diensten voor ons een interessant kanaal om in contact te komen en te blijven met één van onze primaire doelgroepen. Bovendien geeft de samenwerking een verdere invulling aan ons beleid op het vlak van maatschappelijk verantwoord ondernemen", aldus Paul Hendrix, sales manager RLC.