vno-ncw en mkb nederland kiezen voor crm partners
Afgelopen week tekenden de koepelorganisaties VNO-NCW en MKB Nederland gezamenlijk een overeenkomst met CRM Partners voor de implementatie van Microsoft Dynamics CRM voor 215 gebruikers.

De beide werkgeversverenigingen willen met dit nieuwe systeem het relatiebeheer en contactmanagement op een hoger plan brengen en knelpunten zoals inconsistentie van gegevens oplossen. Beide organisaties streven naar het groeperen van ICT- en andere facilitaire diensten om gerichter en met minder overlap met hun leden te kunnen communiceren. Binnen de functionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM is het mogelijk dat de beide verenigingen hun ledenadministraties gescheiden houden, maar toch één CRM-systeem delen.

Noud van Rooij, Managing Director MKB Nederland: “Door de analyses die in Microsoft Dynamics CRM mogelijk zijn, kunnen wij de dienstverlening specifieker inrichten en onze leden beter bedienen. In deze tijd is het extra belangrijk voor ons om onze waarde zichtbaar te blijven maken.”