start campagne noordwijk nights
Vier Noordwijkse hoteldirecteuren deelden deze week voor één keer met elkaar het bed. De heren Joost van Beek (NH Conference Centre Leeuwenhorst), Eugène de la Croix (Palace Hotel), Stephan Stokkermans (Grand Hotel Huis ter Duin) en Jaap Liethof (Hotels van Oranje) kropen gebroederlijk onder de lakens en gaven hiermee het startschot voor de campagne ‘Noordwijk Nights’.

De campagne is een initiatief van Noordwijk Marketing. De badplaats is al enige jaren met trots ‘tweede congresplaats van Nederland’ en wil met Noordwijk Nights haar positie verstevigen en extra onder de aandacht brengen. Samenwerking is hierbij het sleutelwoord. Vier ogenschijnlijk elkaar beconcurrerende hotels werken binnen de campagne nauw samen en bieden hun zakelijke klanten gratis overnachtingen in een hotel naar keuze aan. Lars Flinkerbusch, directeur van Noordwijk Marketing: “Natuurlijk hebben de hotels allemaal hun eigen marketing & sales beleid. Maar gelukkig zien zij ook de kracht van het gezamenlijk belang: Noordwijk nog sterker op de kaart zetten. Aan deze missie werken de hotels gedreven met elkaar samen.” 

Concreet komt de actie erop neer dat zakelijke klanten die in de periode van 1 november 2009 tot 1 april 2010 een vergadering, congres, evenement of andere bijeenkomst in een van de vier Noordwijkse hotels boeken, gratis Noordwijk Nights (overnachtingen) ontvangen voor de volgende bijeenkomst. Het aantal nachten is afhankelijk van de boekingswaarde van de bijeenkomst, als een soort spaarsysteem. In welk hotel de nachten worden verzilverd bepaalt de klant zelf.