vereniging pactt neemt social network in gebruik
Pactt is de vereniging voor iedereen die zich binnen de metaal-, elektro- en installatietechniek bezighoudt met het in de praktijk opleiden van leerlingen, stagiaires en collega’s. Om haar leden nog beter van dienst te zijn is de vereniging een eigen social network gestart: Pactt Plaza. Samen met CCI IT GROEP heeft Pactt het netwerkidee uitgedacht en gerealiseerd.

Pactt Plaza is ontstaan vanuit de behoefte van de praktijkopleiders. Zij zijn namelijk niet altijd in de gelegenheid om op de werkvloer ervaringen uit te wisselen met collega’s, maar willen wel graag klankborden over het praktijkopleiden. Het social network van Pactt is hiervoor de ideale omgeving.  Met Pactt-Plaza beschikt ieder lid van Pactt over een moderne en snelle manier om te communiceren met collega’s door het hele land. Het systeem biedt de mogelijkheid voor praktijkopleiders om op een eenvoudige manier zichzelf te presenteren, kennis en ervaring uit te wisselen en te discussiëren over het werk en antwoorden te krijgen op vragen die er zijn.

Pactt Plaza is een besloten netwerk die gekoppeld is aan de nieuwe openbare website van Pactt: www.pactt.nl