Nieuwe campagne voor congresstad Den Haag
07-04-2011 Partner
‘Het resultaat van een congres, dat is wat telt. Maximaal je hoofd gebruiken en met de juiste geestelijke bagage terug naar huis. Den Haag daagt uit om na te denken en dat is haar met de paplepel ingegoten. Als internationale denkstad voor de VN, als regeringsstad of als geboorteplaats van menig schilder of schrijver. En een weidse blik over zee maakt het hoofd leeg en geeft ruimte aan nieuwe ideeën.’ Aldus Anja Overhoff, directeur Den Haag Marketing over de nieuwe campagne van het Convention Bureau.

De campagne komt bijvoorbeeld tot uiting in de vernieuwde website www.denhaagcongres.nl en de Meeting Guide, beide geven een overzichtelijk beeld van de mogelijkheden van de congresdestinatie. Leidend in de middelen die Den Haag Marketing inzet is de compleet vernieuwde internetportal www.denhaagcongres.nl. Op de website maakt een uitgebreide locatiezoeker het de bezoeker makkelijk in de keuze voor de meest ideale congreslocatie. Favoriete locaties kunnen vervolgens als ‘brochure op maat’ worden verwerkt in een PDF, inclusief de meest relevante informatie over grootte, aantal zalen en maximum aantal personen. Er is standaard een google map opgenomen om de precieze locatie in de stad aan te geven. Ook is de Meeting Guide te downloaden.

- Partners -