bindinc. custom media van start
Bindinc. is de nieuwe naam voor Programmabladen AKN, wat een logisch gevolg is van de aangescherpte koers die de uitgeverij vaart. Naast het ontwikkelen en realiseren van uitgaven en gerelateerde diensten voor de omroepen, zal Bindinc. dit ook voor andere opdrachtgevers verzorgen. De uitgeverij richt zich daarbij op verenigingen en organisaties met een duidelijke bindingscomponent met hun achterban (leden/donateurs, vrijwilligers, belanghebbenden).

Vanuit haar jarenlange ervaring met omroepverenigingen is de uitgeverij bekend met de belangen en afwegingen die voor verenigingen gelden. Bindinc. weet daarbij de brug te slaan tussen haar kennis over bladenmaken, de aanwezige uitgeefexpertise en de belangen van verenigingen. Daarnaast is er veel doelgroepkennis in huis en heeft de uitgeverij een wekelijks bereik van maar liefst 3 miljoen lezers en online bezoekers. Bindinc. leunt op sterke aandeelhouders, te weten AVRO, KRO, NCRV en Sanoma Media.
Of het nu een magazine, special, nieuwsbrief of digitale uitgave betreft, Bindinc. kan deze van A tot Z verzorgen. Van conceptontwikkeling, het verzorgen van de redactionele content tot aan de vormgeving en het drukken, en desgewenst ook het verzenden van de uitgave. Daarnaast kunnen ook onderdelen hiervan apart afgenomen worden, evenals andere diensten als ledenadministratie, databasemarketing, marktonderzoek en advertentieverkoop.

Meer informatie: www.bindinc.nl