DNA integreert websites en kiest voor stb
De Nederlandse Associatie gaat de websites vm-online.nl en denederlandseassociatie.nl integreren. Mathieu Daalder (DNA) “We willen de hele community van verenigingsprofessionals verbinden aan dezelfde website. Tegelijk willen we de leden van DNA beter faciliteren om kennis te delen, samen te werken en hun vereniging verder te ontwikkelen. Aan de achterkant kiezen we voor het vervangen van de diverse CRM-systemen door één backendoplossing. Zo brengen we de online communicatie van, voor en door verenigingsprofessionals een flinke stap verder. Ook onze partners kunnen gericht gebruik gaan maken van dit platform.

DNA heeft voor haar nieuwe ICT-omgeving gekozen voor Stb. Stb biedt specifieke ICT oplossingen voor verenigingen om de dienstverlening en communicatie eenvoudig te organiseren. De website is hierbij volledig geïntegreerd met het CRM systeem.

Mathieu Daalder (DNA), Jochem Rupert en Rob Goijen (Stb) zijn trots op de overeengekomen samenwerking.