Rondetafel bijeenkomst; digitale transformatie
04-12-2018 Partner

In de snel veranderende wereld is de digitale transformatie de uitdaging voor veel bedrijven. En dus ook voor branche-, beroeps- en belangenorganisaties, federaties, fondsen en bonden.

De transformatie gaat namelijk verder dan alleen een nieuwe website, het CRM koppelen en een app in huis halen. De digitale transformatie raakt de organisatie in het hart, wijzigt structuren en alle aspecten van goed bedrijfsvoeren. Belangrijk is dus om te weten, waar ligt de kracht van mijn organisatie en waar liggen de te verwachten pijnpunten als wij gaan transformeren?

Cegeka heeft de Cegeka Digital DNA Scan ontwikkeld. Deze scan geeft inzicht in hoe uw organisatie ervoor staat op de verschillende aspecten die geraakt worden bij de digitale transformatie. Van IT-beleid tot HR en van budget tot cultuur en strategie.

Graag nodigen wij de CxO’s van Nederlandse branche-, beroeps- en belangenorganisaties, federaties, fondsen en bonden uit om samen met ons de eerste scans te maken.

Tijdens de rondetafel behandelen we samen de belangrijkste uitdagingen van de digitale transformatie en gaan dieper in op de resultaten van de gratis Cegeka Digital DNA Scan.

Datum: 16 januari 2019
Locatie: Circl, Amsterdam