versterk je leiderschap!

De kwaliteit van leiderschap maakt een verschil voor iedere vereniging.

Voor hen die leidinggeven aan een branche- of beroepsvereniging, of het bureau, is deze tweedaagse training ontwikkeld met veel aandacht voor jouw persoonlijke situatie en de vaardigheden die daarin van je gevraagd worden. Samen met andere verenigingsmanagers verdiep je deze.

Met nieuwe inzichten, praktische technieken en ideeën die je direct kunt toepassen versterk je jouw leidinggevende capaciteiten en de interpersoonlijke vaardigheden die van belang zijn voor het voeren van overleg in spannende situaties, het geven van feedback en het hanteren van dilemma’s, conflicten en emoties. Je leert de vermogens en talenten van medewerkers aan te boren zodat het zelfdenkend en probleemoplossend vermogen van je team toeneemt.  En vanzelfsprekend staan we stil bij het belang van de koers van jouw vereniging en de context waarin deze en dus ook jij, succesvol moet zijn.

Jouw resultaten na deze training:

• Je weet wat de vereniging en het bestuur van je verwacht en wat de medewerkers van je verwachten. Je hebt een analyse en een plan. Je kunt jezelf en je team daarin sturen.

• Je weet hoe je met je mensen gaat bijdragen aan de doelen van de vereniging.

• Je kunt stimulerend en motiverend leidinggeven en past je stijl aan op verschillende situaties. Je begrijpt de drijfveren van mensen en kunt medewerkers daardoor effectief coachen en sturen.

• Je verkent met elkaar specifieke leiderschapsdilemma’s die voorkomen in de verenigingswereld.

Data: 27 juni en 11 juli

Lees meer op www.juliettedaniels-inconsultancy.nl