koopmans voorzitter gazelle dealervereniging

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Gazelle Dealervereniging op dinsdag 7 mei is Arnold Koopmans door de aanwezige leden unaniem gekozen tot nieuwe voorzitter. Koopmans volgt Rob van Oosterhout op.

Arnold Koopmans heeft veel ervaring met juridische en strategische vraagstukken in de mobiliteitssector, en specifiek met dealerverenigingen. Van Oosterhout werd tijdens de Algemene Ledenvergadering hartelijk bedankt voor zijn grote inzet van de afgelopen jaren.

Plannen van Gazelle

Tijdens de Algemene Ledenvergadering zijn er veel vragen gesteld over de plannen van Gazelle. Deze zijn zo zoveel mogelijk beantwoord door het bestuur van de dealervereniging. Op basis van de input van de leden gaat de dealervereniging verder in gesprek met Gazelle. Op dinsdag 14 mei vindt het eerstvolgende overleg tussen Gazelle en dealervereniging plaats, waarbij ook de nieuwe voorzitter aanwezig is.

Dealervereniging staat los van BOVAG

De dealervereniging is een vereniging voor zowel BOVAG-leden als niet-leden. De dealers worden vertegenwoordigd door een bestuur, dat opkomt voor de belangen van de dealers richting Gazelle. Zij richten zich op afspraken die betrekking hebben op de algemene samenwerking tussen retailers en fabrikanten. De start van de dealervereniging van Gazelle was in 2016.