Adverteren

De Nederlandse Associatie (DNA) en VM uitgevers  hebben hun websites per juni 2017 geïntegreerd (denederlandseassociatie.nl, vm-online.nl en vm-wijzer.nl) en  bieden  met hun platform voor verenigingsprofessionals zakelijke relaties tal van mogelijkheden om de doelgroep van verenigingsprofessionals te bereiken:

1. Partner worden van De Nederlandse Associatie? Je geniet talloze voordelen en bereikt vele verenigingsprofessionals. Je kunt kiezen uit 4 partnerships: Enthousiasme, Passie, Trots en Bevlogenheid.

2. Het tijdschrift VM | Vakblad voor verenigingen, vaktijdschrift voor professionals van verenigingen, branche- en beroepsorganisaties. Per jaar verschijnen er 4 edities van het tijdschrift, zowel in papieren als digitale vorm. Abonneer je hier.

3. Denederlandseassociatie.nl: we bieden tal van mogelijkheden aan om je organisatie te presenteren. Met banners, advertorials  en informatie over jouw bijeenkomsten, producten en diensten.

4. Digitale nieuwsbrief. Elke dinsdag een nieuwsbrief met het laatste nieuws, vacatures, et cetera.  Ook hier kun je je banner of advertorial plaatsen.

Meer informatie over alle communicatiemogelijkheden die DNA je met het platform verenigingsmanagement kan bieden, kun je hier downloaden.

Je kunt ook contact met ons opnemen:

De Nederlandse Associatie / VM uitgevers

Annemiek Wissink, Esther Klos en Miranda de Haan