Het Verenigingscongres

Op vrijdag 4 oktober 2024 vindt het 8ste Verenigingscongres plaats op een locatie die zowel uniek als inspirerend is: het duurzaamste Grand Prix-circuit van 2023, Zandvoort. Hét event van het jaar waar alle verenigingsprofessionals samenkomen om te netwerken, inspiratie op te doen en kennis met elkaar te delen.

Dit jaar staat het Verenigingscongres in het teken van ‘Energie voor de toekomst’. Samen onderzoeken we hoe we verenigingen kunnen voorbereiden op de toekomst, hoe verenigingen een actieve rol kunnen spelen in maatschappelijke vraagstukken, en hoe we het beste kunnen omgaan met opkomende trends en ontwikkelingen. Cruciaal hierbij is de vraag hoe we onze leden meenemen in deze veranderingen en hoe we ervoor zorgen dat zij centraal staan in alles wat we doen.

Het congres start om 9:30 uur met een warm welkom, gevolgd door een inspirerende openingssessie die de toon zal zetten voor de rest van de dag. Gedurende het programma delen verschillende verenigingen hun succesverhalen en best practices. Daarnaast bieden praktische kennissessies de kans om dieper in te gaan op specifieke vaardigheden en tools. Tijdens de uitgebreide lunch bieden we je o.a. de gelegenheid om te netwerken. De dag sluiten we af met een krachtige en energieke key-note, waarna we om 16:15 uur samenkomen voor een gezellige netwerkborrel.

Exclusief arrangement op donderdag 3 oktober
Start het Verenigingscongres op een ontspannen manier met ons exclusieve arrangement. Dit arrangement omvat een diner en een overnachting in Haarlem, en biedt jou de uitstekende gelegenheid om alvast te netwerken met professionals van andere verenigingen. Let op, dit arrangement is beschikbaar voor maximaal 50 deelnemers en dient apart gereserveerd te worden.

Blijf op de hoogte!
De komende tijd willen we je graag op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. In de verenigingscongres nieuwsbrief vertellen we je meer over het programma en wat je kunt verwachten van alle sessies. Onderin de footer van de website kun je je hiervoor inschrijven.

Contact
Heb je vragen, suggesties, of ben je geïnteresseerd in onze sponsormogelijkheden? Neem dan gerust contact op met Maureen van Gent via maureen@wijzijndna.nl.