Het DNA HR netwerk is er om alle professionals, die zich binnen de vereniging bezig houden met HR, met elkaar in contact te brengen. Samen delen we kennis over actuele onderwerpen. Door van een andere vereniging te horen wat wel werkt voor hun leden en wat absoluut niet, inspireren we elkaar. Je ontvangt praktische tips en tricks die je kunt doorvoeren in je eigen vereniging. Ook is er ruimte om je vragen te stellen.
Goed om te weten
Twee keer per jaar komen we bij elkaar. De onderwerpen die we bespreken bepalen we gezamenlijk. We voeren een kennismakingsgesprek bij toetreding tot het netwerk, zodat we de gevoeligheden van de gedeelde informatie door kunnen nemen. Dit netwerk stelt elkaar op bijna wekelijkse basis vragen en helpt elkaar met voorbeelden.
DNA Leden kunnen zich voor dit evenement inschrijven via de DNA-app. Alle praktische details over de bijeenkomst worden ook via deze app gedeeld.
Ben je lid van DNA, maar heb je geen activatie-e-mail ontvangen? Of ben je geen lid van DNA en wil je toch graag deelnemen? Neem dan contact met ons op via info@wijzijndna.nl.
Aan jouw deelname zijn geen kosten verbonden. Na inschrijven rekenen we erop dat je zelf de datum en tijd in jouw agenda vrijhoudt en aanwezig zult zijn. Mocht je onverhoopt niet kunnen? Schrijf je dan uiterlijk 1 week van tevoren weer uit of informeer ons per mail. Om de kwaliteit van de bijeenkomst te kunnen waarborgen zullen we deze bij minder dan 5 deelnemers annuleren.