Hybride werken geeft ruimte om je werk in te delen naar jouw wensen. Het zorgt ervoor dat jij je werk efficiënter kan indelen, maar het brengt ook zeker uitdagingen met zich mee. Door het werken op afstand duurt het vaak langer om échte verbinding te maken met (nieuwe) collega’s en nieuwe ideeën komen moeizamer uit de startblokken.
Hoe hoger het engagement des te meer creativiteit binnen jouw team. Maar hoe bereik je dit bij je (nieuwe) medewerkers? Is het noodzakelijk om kaders te stellen aan medewerkers wanneer het gaat over hybride werken? En hoe doe je dit vervolgens?
Wij merken dat de gevolgen van hybride werken voor vele verenigingen nog uitdagend zijn. Deze Q-sessie is er voor directeuren, HR-medewerkers en managers van verenigingen die graag met elkaar doorpraten over dit onderwerp.
Speelt dit binnen jouw vereniging? Kom op maandag 17 april om 16:00 uur voor deze Q-sessie rond de tafel met andere verenigingen. Deel je ervaring, hoor hoe andere verenigingen er mee omgaan en ontdek samen creatieve invalshoeken.