Hoe organiseer ik mijn online /hybride congres? Meer bedreigingen en kansen dan ooit.
Tijdens deze crisis moet je als vereniging blijven inspelen op de markt die per dag of zelfs per uur verandert. Naast bedreigingen, zijn er meer dan ooit kansen.
Een van de kansen is een online congres, ook wel hybride congres genoemd. Deze vorm kan interactief zijn, maar dat hoeft niet . Net als een offline congres is het belangrijk om de virtuele bezoekers te triggeren om deel te nemen. En tijdens het congres geboeid te houden. Omdat de digitale aandacht spanne van mensen nog korter is dan live, is een goede voorbereiding extra belangrijk.
In deze (online) bijeenkomst laten we zien dat online events een krachtig middel zijn om je leden te bereiken en te verbinden. Tijd en plaats zijn geen obstakels meer om jouw boodschap te verspreiden.
Samen met Esther Kok (Techniek Nederland), Tineke Hoogland (Transport en Logistiek Nederland) en Babs Nijdam (MPI) gaan we in op de vragen: Hoe organiseer ik mijn online verenigingscongres? Welke vorm kiezen we? Wat verwachten mijn leden en hoe houd ik de verbinding met mijn leden? Ook financieel heeft dit invloed, maar hoe? Wanneer kan ik geld vragen voor deelname aan het event en hoeveel kan ik vragen? Wat verwachten mijn stakeholders en wanneer zijn ze tevreden?
Verder zijn er diverse partners die hun ervaringen met jullie delen.
En last but not least.. we zijn virtueel en live te gast bij het Carlton President te Utrecht. Wil je live deelnemen aan het event, geef je dan snel op we hebben beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Dit kun je kenbaar maken bij de opmerkingen bij de jouw aanmelding.
Dit online/hybride event is een initatief van de leden van het netwerk Event professionals en wordt mede mogelijk gemaakt door: