Netwerkbijeenkomst Secretarissen
13-03-2019 Event

Ook volgend jaar organiseren we als Netwerk Secretarissen weer bijeenkomsten van ons netwerk. We zien uit naar mooie bijeenkomsten in het voorjaar en najaar en een blijvend inspirerend en waardevol netwerk

Voor de invulling van het programma maken we graag gebruik van jullie kennis en behoefte. Als onderwerp hebben we gekozen; ‘De verenigingsdemocratie, een belangrijk, noodzakelijk en lastig onderwerp’.

• Doel van de middag; beter inzicht in de verenigingsdemocratie binnen je eigen vereniging en deze werkbaarder te maken

• Aanpak; plenair deel met interessante spreker en vervolgens in kleine groepen aan de slag om je eigen democratiseringsproces te bespreken en kennis, ervaringen en dilemma’s uit te wisselen. Vervolgens bespreken we plenair de belangrijkste punten zodat je deze kunt meenemen naar je eigen vereniging.

Mocht je hierop interessante aanvullingen hebben of suggesties voor een interessante inleider dan horen wij dat graag van je.

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres