Workshop "Vakbekwaamheid"
19-06-2019 Event

Hoe ontwikkel en borg je kwaliteitsstandaarden voor beroepsgroepen? En hoe meet je vakinhoudelijke bekwaamheid en borg je de kwaliteit van je leden als vereniging? Deze vragen en meer staan woensdag 19 juni centraal als DNA samen met Cito een workshop organiseert over vakbekwaamheid. Cito is natuurlijk bekend van de toetsen in het onderwijs, maar helpt ook beroepsverenigingen (en andere verenigingen) bij het ontwikkelen van een kwaliteitsstandaard en het borgen ervan. Het gaat dan bijvoorbeeld om persoonscertificering of de inrichting van permanente educatie. Tijdens het inhoudelijke deel van de bijeenkomst worden de ins en outs van een voorbeeldcasus over kwaliteitsborging bij een beroepsvereniging gedeeld. Uiteraard is er tijd en ruimte om ook eigen casussen of vragen in te brengen.

Het zou mooi zijn om de sessie zoveel mogelijk toe te kunnen snijden op jullie eigen uitdagingen en/of een casus van jullie te kunnen bespreken. Heb je een concrete uitdaging bij het borgen van vakbekwaamheid van je leden en ben je die bereid te delen en te bespreken,  we horen dat graag. Ook als jullie concrete vragen hebben die je beantwoord zou willen zien.

Voor wie?
De workshop is bedoeld voor verenigingsmanagers/ directeuren van beroepsverenigingen

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres