12 December vindt de tweede netwerkbijeenkomst ‘Ledenservice’ bij het Verbond van Verzekeraars plaats.
Doel van deze bijeenkomst is allereerst een stukje nadere kennismaking met elkaar. Daarnaast worden er een aantal thema’s (zie het programma) rondom Ledenservice verder uitgediept.
Vind je het leuk om te horen hoe andere verenigingen deze thema's benaderen en wil je zelf ook delen wat de issues bij jullie zijn? Meld je dan aan voor deze bijeenkomst.
Ter afsluiting van de bijeenkomst bespreken en besluiten we met elkaar wát we volgende keer gaan doen, wannéér we de derde bijeenkomst hebben en wie het voortouw voor de organisatie pakt.
Het programma is als volgt.
15.00 – 15.30 Inloop met koffie en thee
15.30 – 16.00 Tour d’horizon langs de thema’s
- benchmarken van dienstverlening
- nieuws en ontwikkelingen, delen van kennis en trends
- succesvolle structuren: hoe organiseer je?
- externe producten beoordelen
- hoe blijf je relevant als kennisorganisaties?
- hoe onderhoud je klantcontact?
- hoe meet je ledentevredenheid?
16.00 – 16.30 Ledenservice bij TLN, hoe doen we dat?
Door Roland Bulder, manager Ledenservice
16.30 – 17.30 Vervolg tour d’horizon
Het gesprek met elkaar
17.30 Afronding