Netwerkbijeenkomst Communicatie professionals
12-03-2020 Event

13.30 uur Inloop

14.00 uur Presentatie door Gert Jan Roos, beursmanager van de HISWA Amsterdam Boat Show. Hij kan vertellen over het organiseren van een groot evenement en welke marketing & communicatie-acties hij daarbij inzet.

14.30 uur André Manning, directeur Logeion: “Waar je vroeger bij communicatieprofessionals dacht aan woordvoerders of bedrijfsjournalisten, is het vak nu veel breder geworden en is de communicatieprofessional 3.0 steeds meer de spin in het web van de organisatie. Dat betekent dat hij of zij ook steeds meer samenwerkt met collega’s uit aanpalende vakgebieden om succesvol te zijn. Waarbij het gebruik van data en onderzoek ook niet meer weg te denken zijn uit de gereedschapskist van de moderne communicatieprofessional. Dat merk je ook in onze vereniging: Logeion. Ons ledenbestand blijft ook voortdurend aan het veranderen. En ook wat de leden van ons verwachten, zij zijn op een positieve manier kritisch en dagen ons voortdurend uit om relevant te blijven. En gelukkig gaat dat goed. We zijn de afgelopen twee jaar fors gegroeid in ledenaantal en ook in de kwaliteit van de producten die we leveren. Daar zijn we natuurlijk trots op. Tegelijkertijd beseffen we dat we er nog lang niet zijn. Wat we hebben gedaan en wat we nog gaan doen; dat verhaal wil ik graag op 12 maart delen.”

15.00 uur vragen /discussie

15.30 uur Afronding: Rondleiding over de beurs, onder begeleiding van één van de leden van het beursteam

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres