Q-sessie 30 oktober 2018
30-10-2018 Event

“Hoe kan je als vereniging nu en in de toekomst de aansluiting blijven vinden bij de wensen en behoeften van de leden? Wat zijn kritische succesfactoren?”

''Vandaag de dag wordt er door ondernemers vaak sceptisch gereageerd op brancheorganisaties en verenigingen. Het idee is dat brancheorganisaties en verenigingen in de toekomst niet meer bestaan. Dit vermoeden zou werkelijkheid kunnen worden op het moment dat er niks verandert. Maar gaat dit niet voor alles op? Geldt voor alle organisaties, commercieel of non-profit niet dat zij te allen tijde te maken hebben met een veranderende omgeving? En geldt hiervoor eveneens niet dat er geïnnoveerd moet worden om de toekomst veilig te stellen? Het antwoord is: Ja. Stilstand is achteruitgang. Tijdens deze sessie zal met elkaar antwoord worden gegeven op de vraag: Hoe kan je als vereniging nu en in de toekomst de aansluiting blijven vinden bij de wensen en behoeften van de leden? Wat zijn kritische succesfactoren?”

Door Rosaline Spierings

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres