Kennissessie Communities
01-07-2021 Event

De moderne organisatie is een netwerkorganisatie. Steeds meer mensen werken in organisaties die flexibel zijn. Snel en creatief reageren op veranderende eisen en wensen van klanten en medewerkers is vandaag de dag het motto. Hierdoor zijn de structuren van veel organisaties de laatste decennia veranderd en vragen organisaties van medewerkers meer flexibiliteit. Organiseren van het sociale kapitaal op basis van talenten van medewerkers staat daarbij centraal.

Op donderdag 1 juli vertelt kennispartner Bundeling, aan de hand van een aantal user cases, hoe je de betrokkenheid onder medewerkers en/of leden kunt bevorderen. Bundeling wordt inmiddels door ruim 500 organisaties, waaronder Actiz, VNO-NCW, NCD, Ballast Nedam en Jumbo, succesvol ingezet om de communicatie vanuit de organisatie richting de (personeels)leden te optimaliseren. In deze sessie wordt ook het succesverhaal van een mulitfranchiser van o.a. Jumbo en Subway gedeeld.

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres