DNA Jaarcongres 2021
18-11-2021 Event

Op 18 november staat het DNA jaarcongres bij ons in de agenda, bij jullie ook?

Reserveer de datum alvast in je agenda. Ook DNA wil wel verandering maar geen grote risico's. Daarom hebben we ook voor het jaarcongres 2021 gekozen voor een virtueel congres. Doe mee en ervaar meer congres dan vorig jaar.

We kunnen alvast verklappen dat we Arend Ardon hebben vast gelegd als een van de sprekers!

Arend Ardon zal ons vertellen hoe we de verandervuurtjes verder kunnen opstoken, zoals die het afgelopen jaar in alle verenigingen zijn ontstaan. Ardon gelooft in veranderen van organisaties door dit met elkaar te doen, omdat hij ziet dat dit werkt. Verandering ontstaat niet in een heisessie met het bestuur. Wel is dat één van de plekken om af te spreken wat de minimale controle is die we met elkaar willen behouden. Want ook dat is belangrijk voor het realiseren van verandering.

Zeker in een vereniging willen we wel bewegen, maar geen risico lopen dat het erg mis gaat. Ardon leert je de kunst van het balanceren tussen beide werkelijkheden.

Ook in 2017 hadden we Arend Ardon uitgenodigd als keynote, maar dat kon toen niet doorgaan. Lees hier het interview met hem in VM.

Meer informatie over het hele programma volgt in september.

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres