Awards

Vernieuwers gezocht

DNA viert successen in het vak met een prijs. De DNA AWARD voor de beste, meest opvallende en inspirerende vernieuwer. Er is een AWARD voor een vereniging en een AWARD voor een verenigingstalent. De jury let dit jaar speciaal op vernieuwing die de vereniging toekomstproof maakt. Bij de talenten zoeken we naar jong(er) talent.

Elke verenigingsprofessional kan zo een vernieuwende vereniging noemen. Doe dat en geef die vereniging door aan de jury en leg in één zin uit waarom dit volgens jou een vernieuwer is. Dit kan tot 10 augustus.

Veel verenigingen hebben jong talent binnengehaald. Verdient jullie talent (max 35 jaar) het podium omdat hij of zij het hele team heeft geinspireerd? Geef het door aan de jury.

Ook dit jaar zijn de DNA AWARDS open voor alle verenigingen en verenigingsprofessionals. De jury onderzoekt de meest aansprekende voordrachten en stelt een top 3 samen. Tijdens het DNA-jaarcongres kiezen de deelnemers de uiteindelijke winnaar aan de hand van een presentatie op film en de aanbevelingen van de jury.

Ben jij of ken jij het vernieuwende verenigingstalent  en/of de vernieuwende vereniging? Neem contact op met Jeanne Hoogers, jeanne@denederlandseassociatie.nl

De jury 2019 bestaat uit

• Simone Glasmeier, projectencoordinator/ agile coach bij BOVAG, winnaar AWARD voor talent 2018
  • Geert van der Tang, directeur VTOI-NVTK,  vereniging voor toezichthouders
  • Bart Willems,  manager strategie en beleid bij UNIE
  • Geert van Rhee, directeur Vereniging voor Rechtspraak
  • Inge Poorthuis, Kuperus en co, expert op het gebied van verenigen – en ook vorig jaar lid van de jury
  • Chert Hento, bureau HTM, nog een relatieve nieuwkomer in de verenigingswereld
  • Jeanne Hoogers, hoofdredacteur van VM, het vakblad voor verenigingsprofessionals dat wordt uitgegeven door DNA.