Tickets bestellen

Tickets/Registreren
Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
DNA-leden ontvangen als onderdeel van de contributie één of meerdere tickets gratis: <10 werknemers 1 ticket, 10-25 2 tickets, 26-50 3 tickets, >51 4 tickets.
Wel DNA-lid maar je wilt met meer mensen naar het congres? Een extra ticket is dan €295.
Ben je als VPN-lid aangesloten bij DNA, dan gelden dezelfde prijzen als onder DNA-lid/extra ticket. Oftewel: €295.
Ben je verenigingsprofessional maar geen DNA-lid? Dan betaal je €375. Word je DNA-lid voor 1 juli dan krijg je dit bedrag terug.
Lever je producten en/of diensten aan de verenigingsmarkt, je bent partner van DNA en je wil extra tickets bestellen? Dan betaal je €375.
Lever je producten en/of diensten aan de verenigingsmarkt en je bent geen partner van DNA, dan betaal je €750

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW. U kunt tot drie weken voor aanvang annuleren. Hiervoor wordt €100,- aan administratiekosten in rekening gebracht. Na deze tijd bent u het volledige bedrag verschuldigd. De rekening dient uiterlijk twee weken voor het congres te zijn betaald. U kunt uw plaats natuurlijk altijd door een vervanger laten innemen. Dit dient u wel van tevoren door te geven.