terug naar overzicht
nederlands tandartsenblad
Het Nederlands tandartsenblad (Nt) heeft onlangs een nieuwe crossmediale aanpak gelanceerd. Meer informatie komt nu sneller beschikbaar. De doelgroep zal hiermee op haar wenken worden bediend.

Al bijna 100 jaar ondersteunt de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (NMT) tandartsen in het uitoefenen van hun beroep en behartigt zij de belangen van de tandarts in Nederland. Dat doet de NMT onder meer met het Nt, dat aan zijn 68e jaargang bezig is.

Nieuw jasje
Eind 2013 ging Nt live met een nieuwe vormgeving van het magazine, een nieuwe website en een tablet-app. Reinier van de Vrie, hoofdredacteur van het tijdschrift legt uit: “Onze redactie en redactieraad wilden graag een vernieuweingsslag maken, zodat we sneller en meer met onze doelgroep kunnen communiceren. We hadden daarbij het volgende wensenlijstje: meer doen met beeldmateriaal, het inzetten van sociale media, een informatieplatform via de website en verder wa shet van belang dat de verschillende media elkaar gaan aanvullen. Om deze wensen concreet te maken kozen we voor een crossmediale aanpak.”

Lees meer over de crossmediale aanpak van Nt op www.senefelder.nl