terug naar overzicht
7de d&b rosé boost voor relaties van dechesne & boertje

Afgelopen donderdag vond het zevende D&B Rosé plaats, het jaarlijkse relatie-event van Dechesne & Boertje waar het bureau in 2013 een Gouden Giraffe mee won.
D&B Rosé is altijd een combinatie tussen een officieel programma met inspirerende inhoud en een informele rosé-proeverij op het terras voor het eventhuis van D&B in de haven van Muiden.

Dit jaar was het thema ‘Tijd voor een D&B Boost’. Bij evenementen gelooft Dechesne & Boertje in de juiste combinatie van inhoud, interactie en energie. Dat zorgt voor een chemische reactie. Zodat een kleine vonk een gigantisch vuur wordt. D&B noemt dat de ‘boost’: de energie die mensen in beweging brengt.
Al meer dan 32 jaar brengt Dechesne & Boertje mensen in beweging om een ‘boost’ te geven aan de ambities van organisaties.

Nu wilde D&B haar relaties een boost geven met een flinke dosis inspiratie, energie en plezier.
In het voortraject gaven de gasten door waar zij energie van krijgen. Al deze quotes kwamen terug tijdens het event, waaronder op speciale badges en in een ‘wordcloud’ op de ledschermen. Bij aankomst op de parking in Muiden kregen de 130 relaties een verantwoord ijsje en volgden daarna de speciale met stoepkrijt getekende routebeschrijving naar de Grote Kerk in Muiden.

Daar begon het event met talks van vier topsprekers die elk op hun eigen manier het thema behandelden:
- Jimmy Nelson, de bekende Britse fotograaf die de hele wereld over reisde en 35 veelal onbereikbare stammen fotografeerde
- Kim Cramer, mede-eigenaar van branding bureau BR-ND, vertelde over de impact van bevlogen medewerkers op succesvolle organisaties
- André Heuvelman, trompettist bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest en het Nederlands Blazers Ensemble, vertelde hoe hij houvast vond in de muziek en zijn trompet
- Jan Driessen, voormalig journalist en communicatiedirecteur van Aegon, en nu ondernemer met Q&A | Communicatie, deelde zijn visie op de toekomst van het medium events
Tussen de sprekers door waren er korte documentaire-achtige filmpjes waarin D&B-medewerkers vertelden waarom zij energie krijgen van het eventvak. Zie hier de filmpjes: D&B Rosé 2015 | Gala Fonds Gehandicaptensport D&B Rosé 2015 | de Markthal D&B Rosé 2015 | NARIM Congres

Na de verhalen wandelden de relaties naar het eventhuis van D&B waar zeven rosé’s uit vijf verschillende landen geproefd werden. De hapjes waren de favoriete gerechtjes van de 16 D&B-teamleden.
Bij vertrek kreeg iedereen zijn of haar favoriete rosé mee naar huis, een zakje ‘Boost Voor Onderweg’ en drie boekjes over speciale eventmethodes van Dechesne & Boertje: D&B Jubileumbooster, D&B Congresbooster en D&B Cultuurbooster.