Benchmark public affairs
09-07-2019 Partner

Intern de public affairs goed organiseren om buiten de deur effectiever te kunnen beïnvloeden? Dat is dé opgave voor iedere organisatie die zich met public affairs (PA) bezighoudt. Hoe betrekt u de leden op een moderne manier? Hoe werkt u samen met andere organisaties? Hoe toont u de toegevoegde waarde van uw activiteiten aan? En zet u wel de meest actuele instrumenten in?

De Berenschot benchmark public affairs vergelijkt uw situatie met die van anderen. Het doel: leren van elkaar, elkaar inspireren en praktische adviezen over een effectieve werkwijze in uw organisatie. Onder leiding van PA-expert Erik van Venetië. Hij is partner van De Nederlandse Associatie en associé van Berenschot.

Bedoeld voor iedereen die zich met PA bezighoudt: directieleden en professionals in public affairs, communicatie, marketing en strategie.

Meer info en aanmelden: https://www.berenschot.nl/expertise/diensten/benchmarken/benchmark/benchmark-public-affairs/

Geen gegevens gevonden