Windex wordt nieuwe partner AVAG
21-08-2019 Partner

“Door expansie van AVAG en de met aan haar gekoppelde stichtingen in internationale context, worden andere eisen naar CRM systemen noodzakelijk. Na screening van de markt is voor AVAG WindexCC als partner uit de bus gekomen”, aldus Claudia van Doorn secretaris AVAG.

Tot voor kort gebruikte AVAG verschillende IT systemen die onderling geen data uitwisselen. Dit zorgde voor dubbele handelingen en veel mutaties in verschillende softwarepakketten. Alle informatie consistent houden blijft dan een uitdaging.

WindexCC is niet alleen een CRM pakket maar heeft uitgebreide functionaliteiten specifiek voor branche- en beroepsverenigingen.  WindexCC biedt de mogelijkheid om meerdere verenigingen binnen een tool te beheren met het zgn. 'Multi-administratie' concept. Naast deze multi-administratie zal AVAG ook gebruik maken van de bijeenkomsten functionaliteit.
Omdat Windex al meer dan 20 jaar actief is in de wereld van verenigingen heeft AVAG met Windex de ervaring van vele andere kleine en grote brancheverenigingen in huis.

Thaco Bachet, S&M Manager Windex, is verheugd met de keuze van AVAG.
“Door alles in een volledig geïntegreerde oplossing te brengen wordt het voor de vereniging efficiënter, gebruiksvriendelijker en eenvoudiger” AVAG is met Windex als partner klaar voor de toekomst!

Lees hier meer..

Bron: Windex